Stunt ziet altijd waarde. In materialen. Nog meer in mensen.
Want iedereen is van waarde, iedereen maakt waarde en samenwerken is waardevol. Daarom waarderen we onze deelnemers, medewerkers, vrijwilligers en opdrachtgevers enorm. Samen maken we in onze 8 leerwerkbedrijven duurzame producten en diensten die zo mooi zijn dat we er de markt mee veroveren.
Maak jij het bij Stunt?

Sociale werkplaats? Zo noemen wij het niet. Wij ondernemen in Delft met impact.

Leerwerk Bedrijven

Stunt heeft acht leerwerkbedrijven. Voor onze deelnemers betekent dit dat ze waardevol werk kunnen doen wat écht bij hen past. Voor opdrachtgevers betekent onze veelzijdigheid heel veel inspirerende mogelijkheden om samen te werken. We zeggen niet voor niets: je maakt het bij Stunt

Duurzaam

Wij geloven in duurzaam (her)gebruik van materialen. Onze toppers toveren jouw reststroom om tot prachtproducten.

Sociaal

Wij veranderen de arbeidsmarkt met afstand tot mensen. Omdat we weten dat thuiszitten niemand verder helpt.

Verhalen ontdekken

Zij maken Stunt. Onze mensen. Hun verhalen. Van betrokken opdrachtgevers, gedreven deelnemers tot passievolle vrijwilligers. Waarom maken zij waarde met Stunt?

Khorsheed

Sebastiaan

Loek

Esther

Lekkere gezonde trek

Wie hier één keer een drankje heeft gedronken, zakelijke bijeenkomst of vers bereide lunch heeft gehad, komt terug. In lunchroom ‘Brood op de Plank’ geniet je van de creaties van onze horeca-toppers. De keuken is met recht werelds; het team telt vele nationaliteiten. ‘Brood op de Plank’ is ook de plek waar iedereen van Stunt dagelijks samenkomt voor het middageten. Een gezonde maaltijd, goede gesprekken en verbinding in een dynamische, inspirerende omgeving: zo zien we het graag. En natuurlijk ben jij ook altijd van harte welkom!

kom lunchen in Delft bij leerwerk bedrijf in Delft Stichting Stunt

Ondernemen

Wij ondernemen graag samen met betrokken bedrijven. Samen denken we na over reststromen, nieuwe producten, events op onze campus en andere samenwerkingskansen. Heb je een goed idee of wil je weten welke waarde onze toppers aan jouw business case kunnen toevoegen?

Voor het Maritiem Museum maken we etuis van gebruikte banners.

Voor Brandt & Levie maken we snijplanken en houten displays.

Leuke werkplekken, vrijwilligerswerk in Delft of leerwerk traject in Delft? Stichting Stunt

Voor Huszár upcyclen we deze krukken van oude flessendoppen.

Vrijwilliger. Opdrachtgever. Doorverwijzer. Deelnemer. Donateur. Werknemer. Fan. Hoe kunnen we samen waarde maken?

Wat is Stichting Stunt? Dit zijn 8 leerwerk bedrijven in Gemeente Delft.